środa, 8 lutego 2017

"Video"

Utwór muzyczny polskiego zespołu 2 plus 1 z 1985 roku.Piosenka została napisana przez Jerzego Suchockiego,Johna Portera i Macieja Zembatego.Jest utrzymana w szybkim tempie i stylu synthpopowym.Główny wokal w piosence obejmuje Janusz Kruk.Był to drugi singel z płyty"Video".Na jego stronie B umieszczono nagranie„Samo życie”,również pochodzące z tego albumu.
Lista ścieżek
  • Singel 7"
  • A„Video”4:20
  • B„Samo życie”4:05
Pozycje na listach przebojów
ListaPozycja
 
 
Radiowa Piosenka Tygodnia 2
Lista Przebojów Programu Trzeciego 16
Tekst piosenki:
Atak na kosmiczną stację skąd mam zdobyć informacje zdążyć na czas muszę wreszcie zacząć akcję trzeba zmniejszyć koncentrację zdążyć
Jak prześcignąć mam sam siebie,jak.Jak prześcignąć mam sam siebie, jak,no jak
Gry video,wzrost napięcia.Ja wygrywam,Ty odeszłaś.Zdążyć na czas.Chciałbym płynnym być kryształem.Białym błyskiem na ekranie.Zdążyć
Jak prześcignąć mam sam siebie,jak.Jak prześcignąć mam sam siebie,jak,no jak
Ref.Video to więcej,niż byś pragnąć mógł.Video to podróż poza czasu próg.Video to miłość,innej nie chcę znać.Za to twarzą na ekranie jestem ja.To ja
Pada deszcz radioaktywny lecz nazajutrz wezmę prysznic zdążę na czas kto używa słów,przegrywa zamiast mówić:chcę używać kodu
Jak prześcignąć mam sam siebie,jak.Jak prześcignąć mam sam siebie,jak,no jak
Ref.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz