piątek, 17 lutego 2017

"Mydełko Fa"

Pastisz disco polo,piosenka otwierająca album pod tym samym tytułem wykonywana przez Marlenę Drozdowską i Marka Kondrata,w późniejszym okresie również Mariusza Czajkę,wylansowana latem 1991 roku.Autorem tekstu jest Andrzej Korzyński,autorem muzyki Mikołaj Korzyński.W zamierzeniu miała być parodią chodnikowo-straganowych przebojów.Treść utworu inspirowana jest reklamą tytułowego mydła Fa,która to reklama wyróżniała się dużą dawką nagości.Ukazanie się tego nagrania wywołało jednak skutek odwrotny od zamierzonego,bowiem piosenka zdobyła bardzo dużą popularność wśród zwolenników muzyki chodnikowej,stała się wielkim przebojem.Miłośnicy polskiego disco nie zauważyli prześmiewczego charakteru piosenki i przyjęli ją niemalże za swój hymn."Mydełko Fa"przez kilka tygodni utrzymywało się również na pierwszym miejscu międzynarodowej listy przebojów radia"For You"w Chicago.
Marek Kondrat i Marlena Drozdowska"Mydełko Fa"tekst piosenki
Gdy się pojawiasz na szklanym ekranie wizję zalewa czerwień twych ust jesteś najlepsza zdecydowanie i ze wszystkich dziewczyn największy masz biust.Wciąż po kanałach szukam Twego ciała.Szept Twój namiętny w mych uszach brzmi.Patrzę się w ekran i ciągle mi mało Mej cycoliny z kanału TV.
Ref:Siabada,siabada,Ty i ja,Mydełko Fa siabada,Tty i ja,Ty i ja,Mydełko Fa.
Piękna dziewczyno z kanału TV przyjeżdżaj do mnie na kilka dni.Jeśli się zgadzasz na to spotkanie pomachaj ręką mi na ekranie.
Ref:Siabada,siabada,Ty i ja,Mydełko Fa.Siabada,Ty i ja,Ty i ja,Mydełko Fa.
Lubię oglądać jedyną reklamę domek z drewbudu a w domku my.Chcę taki domek i dużą wannę  w niej po prostu ja i Ty.Mógłbym Cię mydlić mydełkiem Fa byłoby fajnie,szabadabada.Dmuchałbym Tobie z mydła balony byłbym szczęśliwym i zadowolony.
Ty i ja,Ty i ja,Ty i ja, Mydełko Fa...Ty i ja,Ty i ja,uuu,Mydełko Fa.
Chciałbym Cię mydlić mydełkiem Fa.Byłoby fajnie,szabadabada.Jeśli się zgodzisz na to spotkanie pomachaj ręką mi na ekranie.
Ty i ja,Ty i ja,szabadabada.../Cycolina,pomachaj do mnie/.Siabadabada,siabadabada,Ty i ja, uu,mydełko Fa.
Piękna dziewczyno z kanału TV przyjeżdżaj do mnie na parę dni.Mam względem Ciebie poważne plany.Chcę Ciebie poznać,bo jestem nagrzany.
Siabada,siabada,Ty i ja,mydełko Fa.Ach,siabada,siabada,Ty i ja,Ty i ja,uu,mydełko Fa.
Mógłbym Cię mydlić mydełkiem Fa byłoby fajnie,szabadabada.Jeśli się zgadzasz na to spotkanie pomachaj ręką mi na ekranie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz