piątek, 17 lutego 2017

"Daj mi tę noc"

Piosenka polskiej grupy muzyki pop Bolter z 1985 roku.Muzykę do piosenki napisał lider grupy Sławomir Sokołowski,a tekst Andrzej Sobczak.Utwór ukazał się na płycie długogrającej"Więcej słońca"(1986 r.)oraz na singlu Tonpressu"S578"w 1985 r.Do piosenki nakręcono też teledysk.W 1985 r.utwór zdobył jedną z dwóch głównych nagród w konkursie Premiery na XXII Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu.W 2010 r.utwór ukazał się na płycie„Radio Retro”projektu IncarNations.
Bolter"Daj mi tę noc"tekst piosenki
Nie mów nic zabawa trwa,świat się kręci a my z nim.Zdarta płyta gra zapomniany dawno hit. Daj mi tę noc,tę jedną noc!Daj mi tę noc,tę jedną noc! W ciepłych domach troski śpią utrudzone szarym dniem,a tu w dłoni druga dłoń i nadzieja w szkle. Daj mi tę noc,tę jedną noc!Daj mi tę noc,tę jedną noc! Tak niewiele trzeba Nam,żeby bawić się do łez.Kolorowe oczy ścian,reflektorów deszcz.Zapomnijmy jeszcze raz o tym,że Nam było źle.Na to przecież przyjdzie czas,kiedy wstanie dzień. Daj mi tę noc,tę jedną noc!Daj mi tę noc,tę jedną noc!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz