poniedziałek, 13 lutego 2017

"Miłość i nienwiść"

Utwór pochodzący z albumu"Mój dom".Kompozycja zamieszczona została na ósmej pozycji na krążku.Trwa 3 minuty i 56 sekund.Utwór jest piątym co do najdłuższych piosenek zawartych na płycie.Tekst utworu ponownie adresowany jest do kobiety.Kompozytorami piosenki są gitarzysta Kuba Płucisz oraz perkusista Wojtek Owczarek,tekst napisali Artur Gadowski oraz Grzegorz Adamowicz.Utwór"Miłość i nienawiść"jest jednym z najbardziej dynamicznych utworów znajdujących się na płycie.Brzmienie utworu jest utrzymane w szybkim hardrockowym tempie zawierającym w sobie mnóstwo energii,oraz bardzo melodyjną gitarową solówkę w wykonaniu gitarzysty Piotra Łukaszewskiego.Utwór był grany jedynie na trasie promującą płytę"Mój dom"w 1992 roku.Cieszył się sporym zainteresowaniem wśród fanów,mimo to nie znalazł się na żadnej z dwóch płyt koncertowych i i ani razu nie został wykonany akustycznie.Od momentu reaktywacji grupy utwór jako jeden z niewielu z tego krążka,w ogóle nie jest grany na koncertach.
Twórcy
IRA
  • Artur Gadowski śpiew,chór
  • Wojtek Owczarek perkusja
  • Piotr Sujka gitara basowa,chór
  • Kuba Płucisz gitara rytmiczna
  • Piotr Łukaszewski gitara prowadząca
Produkcja
  • Nagrywany oraz miksowany:Kwiecień 1991 roku w Studio S-4 w Warszawie
  • Producent muzyczny:Leszek Kamiński,IRA
  • Realizator nagrań:Leszek Kamiński
  • Aranżacja:Kuba Płucisz/Wojciech Owczarek
  • Tekst piosenki:Artur Gadowski/Grzegorz Adamowicz
  • Sponsor zespołu:Firma Kontakt z Radomia
  • Wytwórnia:Kontakt
Ciekawostki
  • Riff gitarowy tego utworu przypomina utwór"Smoke On The Water"Deep Purple
Tekst piosenki:
Wciąż nie rozumiem co się z Nami stało każdego dnia ranisz moje serce dziwisz się,że nie jestem sobą czy Ty naprawdę nie rozumiesz coś we mnie pękło,wypaliło się
Powiedz,czy to grzech kochać Cię tak bardzo i nienawidzić,nienawidzić kiedy okłamujesz mnie
Jestem jak mroźny wiatr jak twarda skała nie chcę tylko brać nie dając nic w zamian chciałbym móc kochać tak jak kiedyś już brak mi sił by o to walczyć świat się rozpada,a my razem z nim
Powiedz..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz