wtorek, 21 lutego 2017

"Jej portret"

Tytułowa piosenka z filmu"Jej portret",zaśpiewana po raz pierwszy na X Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu w 1972 r.przez Bogusława Meca.Muzykę skomponował Włodzimierz Nahorny początkowo jako utwór instrumentalny,a tekst napisał później Jonasz Kofta.
Tekst piosenki:
Naprawdę jaka jesteś nie wie nikt bo tego nie wiesz nawet sama Ty.W tańczących wokół szarych lustrach dni rozbłyska Twój złoty śmiech przerwany w pół czuły gest.W pamięci składam wciąż pasjans z samych serc.
Naprawdę jaka jesteś nie wie nikt to prawda nie potrzebna wcale mi gdy nie po drodze będzie razem iść.Uniosę Twój zapach snu rysunek ust,barwę słów niedokończony,jasny portret Twój.
Uniosę go ocalę wszędzie czy będziesz przy mnie,czy nie będziesz.Talizman mój,zamyśleń nagłych Twych i rzęs.Obdarowany Tobą miła gdy powiesz do mnie kiedyś:wybacz przez życie pójdę oglądając się wstecz.
Wokaliza
Uniosę go ocalę wszędzie..
Naprawdę jaka jesteś nie wie nikt to prawda nie potrzebna wcale mi.Gdy nie po drodze będzie razem iść uniosę Twój zapach snu rysunek ust,barwę słów niedokończony,jasny portret Twój.                    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz