środa, 8 lutego 2017

"Requiem dla samej siebie"

Utwór muzyczny polskiego zespołu 2 plus 1 z 1983 roku.
Informacje ogólne
Piosenka została napisana przez Janusza Kruka(muzyka) i Andrzeja Mogielnickiego(tekst).Nagranie jest balladą utrzymaną w stylu synth popowym,a główny wokal w utworze obejmuje Elżbieta Dmoch.Piosenka trafiła na album"Bez limitu"z 1983 roku i stała się jednym z największych przebojów z płyty.Utrzymywała się na pierwszym miejscu Radiowej Listy Przebojów Programu I przez cztery tygodnie.W 2008 roku własną wersję nagrał Stachursky(pod tytułem„Requiem dla samego siebie”) i wydał na albumie"Wspaniałe polskie przeboje."
Pozycje na listach przebojów
ListaPozycja
Radiowa Lista Przebojów Programu I 1
Lista Przebojów Programu Trzeciego 19
Telewizyjna Lista Przebojów 3
Non Stop 18
Tekst piosenki:
Właściwie nic nie stało się,mała śmieszna rzecz moje ja,najbliższe mi niejasne coś,co w każdym tkwi.Z lat,gdy słowo"przyjaźń"miało jeszcze treść i sens.Kiedy miłość była prostym drgnieniem serc
Tamto moje ja w jeden zwykły dzień jak najgłupsza rzecz zginęło mi gdzieś.Tamto moje ja w jeden zwykły dzień opuściło mnie
Za oknami wciąż na pozór ten sam świat i tylko mnie troszeczkę mniej.Coś odeszło,coś,co waży mniej niż gram a jednak się nie stało lżej.Żegnaj stary cieniu,co poszedłeś spać.Witaj nowa twarzy nauczona grać
Póki o tym wiem,póki wiedzieć chcę.Niech Ci przyjrzę się,czy dobrze Cię znam.Póki o tym wiem,póki wiedzieć chcę.Niech Ci przyjrzę się,czy dobrze Cię znam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz