sobota, 11 marca 2017

"Wszystko czego dziś chcę"

Utwór Izabeli Trojanowskiej wydany po raz pierwszy w 1981 r.na debiutanckim albumie"Iza".Podkład instrumentalny do piosenki gościnnie zagrał zespół Budka Suflera(u jego boku ówcześnie wokalistka koncertowała,współpracę zaś skończyła w lutym 1981 r.)Piosenkarka zaśpiewała utwór na festiwalach w Opolu(gdzie wygrała nagrodę Miss Obiektywu) i Sopocie.Oryginalna wersja utworu została zarejestrowana w System Studio w Lublinie w 1980 r.W latach 80 podkład instrumentalny do utworu grany był na koncertach przez zespół Stalowy Bagaż,w skład którego wszedł m.in.Aleksander Mrożek.
Skład
Covery
  • W 2008 roku cover piosenki nagrała grupa Dick4Dick.Cover został wydany na dwupłytowej składance"Wszystkie Covery Świata"
  • W 2009 roku Candy Girl nagrała cover piosenki jako singel promujący jej debiutancki album"Hałas w mojej głowie".Utwór pojawił się na Sopot Hit Festiwal w wykonaniu Hetmańskiej i Trojanowskiej.Do piosenki powstał klubowy teledysk w reżyserii Pawła Krawczyka
  • Piosenkarz Michal David wykonuje czeską wersję tej piosenki o tytule"Dívka na inzerát"
    Tekst piosenki:
    Ledwo mnie znasz,tyle już masz planów,jakbyś wieki mnie znał siedzimy tu godziny pół
    zahaczyłeś prawie o ślub wybacz chłopcze,gdy się tak uśmiecham wybacz proszę lecz nie na to czekam...
    Wszystko,czego dziś chcę pamiętaj o tym polecieć chcę tam i z powrotem z ramion twych wprost do nieba,do nieba wszystko,czego dziś chcę pamiętaj o tym dolecieć raz tam i z powrotem więcej mi nic nie trzeba,nie trzeba.
    Zapalasz się,słyszę Twój szept"trochę starań i świat jest Nasz"powiedzmy tak za osiem lat adres w bloku i mały Fiat nie łam głowy,jak Ty to uzbierasz wszystko hurtem możesz dać mi teraz.
    Wszystko,czego dziś chcę pamiętaj o tym polecieć chcę tam i z powrotem z ramion Twych wprost do nieba,do nieba wszystko,czego dziś chcę pamiętaj o tym dolecieć raz tam i z powrotem więcej mi nic nie trzeba,nie trzeba.
    Wszystko,czego dziś chcę pamiętaj o tym polecieć chcę tam i z powrotem z ramion Twych wprost do nieba,do nieba wszystko,czego dziś chcę pamiętaj o tym dolecieć raz tam i z powrotem więcej mi nic nie trzeba,nie trzeba.
    Wszystko,czego dziś chcę pamiętaj o tym polecieć chcę tam i z powrotem z ramion Twych wprost do nieba,do nieba wszystko, czego dziś chcę pamiętaj o tym dolecieć raz tam i z powrotem więcej mi nic nie trzeba,więcej mi nic nie trzeba,nie trzeba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz