sobota, 11 marca 2017

"Winna"

Pierwszy singiel promujący debiutancki album studyjny zespołu Chylińska,"Winna".Do piosenki zrealizowany został teledysk.Utwór zajął 14 miejsce na liście przebojów Programu Trzeciego Polskiego Radia.
Lista utworów 
Płyta promocyjna
  1. „Winna”radio edit(3:53)
  2. „Winna”LP version(4:42)
  3. „Wicked”English version(3:53)
    Tekst piosenki:
    Winna.Ja to ta z obrazka.Ja to ta co krzyczy.Ta co ciągle sobie drwi.
    Ja znów kogoś gryzę.Ja kogoś obrażam.Niegrzeczna i grzeszna,tak.
    Bo kiedy tylko staję się zbyt ludzka niż byś tego chciał,wtedy oto widzisz,że jesteś tak jak ja.
    Nie jest źle.Ja jestem winna.Dobrze jest.Zawsze będę winna.Nie jest źle.Ja jestem winna.Dobrze jest.Zawsze będę winna.
     Ukój swe sumienie,nakarm swą ciekawość.Daj mi prawo,abym ja,mogła Ciebie bawić,mogła Ciebie zbawić,mogła w końcu zabić Cię.
    Bo kiedy tylko staję się zbyt ludzka niż byś tego chciał,wtedy oto widzisz,że jesteś tak jak ja.
    REF...
    Nie jest źle.Możesz na mnie oprzeć się.Ja jestem winna.Dobrze jest.Możesz na mnie liczyć bo.Zawsze będę winna(2x)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz