sobota, 11 marca 2017

"W domach z betonu"

Piosenka Martyny Jakubowicz z jej debiutanckiego albumu pt."Maquillage".Muzykę do utworu skomponowała Martyna Jakubowicz,natomiast autorem tekstu był jej ówczesny mąż Andrzej.Zdaniem Jakubowicza do napisania tekstu skłoniła go podobna do przedstawionej w piosence sytuacja,która miała miejsce latem 1980 roku.Utwór przez dwa tygodnie utrzymywał się na pierwszym miejscu Listy przebojów Programu Trzeciego.W 2008 roku na potrzeby albumu"Te 30 urodziny"zespół Goya nagrał nową wersję piosenki,która zajęła 40 miejsce na Liście przebojów Programu Trzeciego.
Wykonawcy
  • Martyna Jakubowicz wokal
  • Andrzej Nowak gitara
  • Cezary Bierzniewski gitara
  • Janusz Niekrasz gitara basowa
  • Andrzej Ryszka perkusja
  • Marek Stefankiewicz instrumenty klawiszowe
  • Ryszard Skibiński harmonijka ustna
    Tekst piosenki:
    Obudziłam się później niż zwykle.Wstałam z łóżka,w radiu była muzyka.Najpierw zdjęłam koszulę,potem trochę tańczyłam.I przez chwilę się czułam jak dziewczyny w"świerszczykach".
    W domach z betonu nie ma wolnej miłości.Są stosunki małżeńskie oraz akty nierządne.Casanova tu u Nas nie gości.Ten z przeciwka,co ma kota i rower stał przy oknie nieruchomo jak skała.Pomyślałam:"To dla Ciebie ta rewia.Rusz się,przecież nie będę tak stała".
    W domach z betonu nie ma wolnej miłości.Są stosunki małżeńskie oraz akty nierządne.Casanova tu u Nas nie gości.
    Po południu zobaczyłam go w sklepie.Patrzył we mnie jak w jakiś obrazek.Ruchem głowy pokazał mi okno.Więc ten wieczór spędzimy znów razem.
    [2x:]W domach z betonu nie ma wolnej miłości.Są stosunki małżeńskie oraz akty nierządne.Casanova tu u Nas nie gości.
    Casanova tu u Nas nie gości,nie gości.Casanova tu u Nas nie gości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz