sobota, 11 marca 2017

"Prócz Ciebie,nic"

Piosenka polskich artystów muzycznych Krzysztofa Kiljańskiego i Kayah.Powstała w 2005 roku i opowiada o miłości i jej przemijaniu.
TytułRokWykonanieMuzykaSłowaGatunekTeledysk
"Prócz Ciebie nic"2005 Krzysztof Kiljański i Kayah Witold Cisło Kayah jazz,pop tak
Teledysk
W teledysku występują:
Nagrody
  • 2005 r.Festiwal w Opolu,Superjedynka,kategoria Przebój roku
  • 2006 r.Fryderyk,kategoria Piosenka roku
    Tekst piosenki:
    Świat szybki jak młody wiatr.Pędzi co tchu.I nie ma czasu na miłość już.
    Więc proszę Cię blisko bądź.Kochaj mnie,trwaj przy mnie bo wokół wzburzone morze.Tylko Twoja dłoń..stały ląd.
    Żyj z całych sił.Życie tli się płomieniem co wątły i łatwo zagasić go.
    Więc proszę Cię blisko bądź.Kochaj mnie,trwaj przy mnie bo wokół wzburzone morze.Tylko Twoja dłoń..stały ląd.
    Co los chce dać lub zabrać mi.Dziś oprócz Ciebie,wiem,nie mam nic.x2
    Więc blisko bądź i kochaj mnie.Trwaj przy mnie bo wokół wzburzone morze.Tylko Twoja dłoń..stały ląd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz