sobota, 11 marca 2017

"Od nocy do nocy"

Polska piosenka skomponowana w 1974 r.do słów Agnieszki Osieckiej z muzyką Waldemara Kazaneckiego;motyw przewodni muzyki do filmu"Noce i dnie".
Już zielenieje sad po burzy,nim roztopimy się w podroży,Ty kochaj mnie od nocy do nocy,aż po noc."Od nocy do nocy",refren
Tekst piosenki:
Nim las,nim kłos,nim noc dojrzeje,ktoś wygra los,ktoś porzuci Nas.Nasz dom,Nasz ląd zniknie gdzieś,odpłynie w dal biała wieś,będziemy snem,zorzą zórz,morskim dnem i gwiazdą.
Pokochaj mnie z całych sił,pokochaj mnie na sto lat.Pokochaj mnie,jakbyś był tak młody,jak był dawniej świat.
Już zielenieje sad po burzy,nim roztopimy się w podroży.Ty kochaj mnie od nocy,do nocy,aż po noc.
Nim kłos,nim las,nim noc dojrzeje,masz jeszcze czas,by pokochać mnie.Bo jak to jest,jak to tak,że więdnie bez,cichnie ptak,zegary tak śpieszą się,biegną dnie i noce.
Pokochaj mnie,lesie mój,kochajcie mnie,ranne mgły,darujcie mi biały strój,tak mało już nocy i dni.
Znów zielenieje sad po burzy,nim roztopimy się w podroży,Ty kochaj mnie od nocy,do nocy,aż po noc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz