czwartek, 2 marca 2017

"Nie było"

Singel polskiej grupy muzycznej Sweet Noise.Kompozycja autorstwa Tomasza"Magica"Osińskiego i Piotra"Glacy"Mohameda w oryginalne ukazała się w 2002 roku na albumie pt."Czas ludzi cienia".Piosenka w formie promo singla ukazała się także w 2002 roku.W ramach promocji do utworu został zrealizowany teledysk który wyreżyserował Mikołaj Górecki.W 2003 roku utwór„Nie było”ukazał się na albumie pt."Revolta".Prze aranżowana piosenka została zrealizowana z gościnnym udziałem wokalistki popowej Edyty Górniak.Utwór w formie promocyjnego singla ukazał się w 2004 roku.Kompozycja była promowana w wybranych rozgłośniach radiowych,zajęła m.in.4 miejsce na Liście Przebojów Programu Trzeciego czy też 11 miejsce na Szczecińskiej Liście Przebojów.Do nowej wersji nakręcono także teledysk,który wyreżyserowali Michał Gazda i Piotr"Glaca"Mohamed.
Lista utworów
2002
#Tytuł utworu



Czas
1„Nie było”(wersja radiowa)3:32 
2„Nie było”3:47 
07:19
2004
#Tytuł utworu



Czas
1„Nie było”(gościnnie:Edyta Górniak;skrócona wersja radiowa)3:45 
2„Nie było”(gościnnie:Edyta Górniak;wersja radiowa)4:09 
3„Nie było”(utwór instrumentalny)4:05 
11:59
Notowania
RokListaUtwórPozycja
2002 Lista Przebojów Polskiego Radia Pomorza i Kujaw"Nie było"18
2004 Lista Przebojów Programu Trzeciego"Nie było"(oraz Edyta Górniak)4 
Szczecińska Lista Przebojów"Nie było"(oraz Edyta Górniak)11 
Lista Przebojów Polskiego Radia Pomorza i Kujaw"Nie było"(oraz Edyta Górniak)3 
Tekst piosenki:
Gdzieś na dnie taki jak Ty.Rozdarty,słaby,złamany,zły.Zaszczuty w świecie paranoi i strachu.Ambicji,honoru i walki.
Czuję się odarty z uczuć.Z moich myśli,zgwałcony.Mentalnie poniżony.Oszukany przez tych,którym swoje życie oddałem i ślepo ufałem.Przez wszystkich moich ludzi,których tak bardzo kochałem.
Przed nikim czoła nie chylę.Odrzucam te chwile.I wszystkie słowa,którymi złamali,opętali.Odrzucam Boga,dogmaty,świętości,herezje.Odrzucam pustą poezję.Wszystkie ich oczy puste.
Ich nigdy,nigdy nie było.Nigdy nie było,nigdy nie było.Miłości nigdy nie było.I Ciebie nigdy nie było.Miłości nigdy nie było.Nas nie było.
Ich nigdy nie było.
Tu gdzie jestem już nikogo nie ma.Tak jak kiedyś powiedziałeś zostałem sam.Chcesz wiedzieć jak jest?Tu gdzie jestem już nikogo nie ma.
Ich nigdy nie było.
Nie ma mnie dla Waszych państw,systemów,korporacji,granic,religii,podziałów,pogardy,wyzysku,kłamstw.Dla was nigdy się nie narodziłem,nie byłem,nie żyłem.Z miejsca,w którym już nikogo nie ma.
NUERHA
Ich nigdy nie było.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz